אירועי עבר
12/11/2024
Regulation of Collaborative Learning and Chemical Thinking in a Collaborative Dynamic Learning Environment This study investigates collaborative regulation of learning and chemical thinking during an
08/09/2024
שלום רב, הינכם מוזמנים להשתתף בכנס מס' 1 בנושא "רציפות חינוכית בזמן משבר מתמשך" שיתקיים בתאריך 8.9.2024 בשעות 9:00-15:00 בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון. מצורף
25/08/2024
סמינר: תפיסות ופרקטיקות בחשיבה ביקורתית בחינוך מדעי והנדסי מנקודת מבט תרבותית. The Conception and Practice of Critical Thinking in Science and Engineering Education from a
20/08/2024
בין שיקוף להבניה: בינה מלאכותית (AI) כאוריינטליזם חדש? ד״ר האמה אבו-קשק, ודר' מייק דהאן, המכללה האקדמית ספיר. תקציר: בהרצאה "בין שיקוף להבניה: בינה מלאכותית (AI)
06/08/2024
פיתוח מודעות אתית בבינה מלאכותית בקרב מהנדסי ומדעני העתיד  דר' מאיה אושר- עמיתת מחקר. תקציר: בעוד שטכנולוגיית הבינה המלאכותית הופכת לנפוצה בתחומים רבים, חשוב לשקול
30/07/2024
היבטים רגשיים-חברתיים בלמידה שיתופית של מורות: הזדמנויות ואתגרים.  פרופ/ח דנה ודר וייס, אונ' בן גוריון בנגב. מארחת פרופ/ח שולי קפון תקציר: בעשורים האחרונים גוברת ההסכמה
23/07/2024
תפיסות וסוגי ידע של מורי מדעים בתהליכי למידה והוראה בהכוונה עצמית באמצעות מטלות מקוונות סמינר סיום דר': בעז הדס. מנחה: פרופ/א יהודית דורי. תקציר: למידה
09/07/2024
עד היעד הבא – יזמות, חינוך ומגדר- גב' הדר רייס מארחת פרופ' אורית חזן תקציר: בהרצאה נבחן את נושא היזמות החינוכית דרך סיפור היזמות של
02/07/2024
Abstract In this guest talk, we will explore the intricate and impactful ways in which Israeli and Palestinian children's literature depicts the Separation Wall, a
02/07/2024
Dragons and Walls: Representation of the Separation Wall in Palestinian and Israeli Children's Literature Dr. Loaay Wattad, Tel-Aviv University מארחת דר' אריג' מואסי Abstract In
25/06/2024
הזמנה- פרס הצטיינות עש חגית רפאלי מישקין זל
18/06/2024
מציגות: גל שטרן, שקד דברן זיוון, לירון שוורץ אביעד, אביה בן ארי, נטע דגן.
16/06/2024
ההשתתפות בחינם אך מותנית ברישום מראש https://forms.office.com/r/wHi6N6NkzC
21/05/2024
Professional Learning Communities (PLCs) as a Professional and Social Platform ‎to Support Chemistry Teachers Advisors: Dr. Shirly Avargil* and Dr. Jenna Koenen** * Faculty of Education
16/04/2024
תקציר: ההוראה המסורתית בלימודי התמחות ברפואה, שרובה ממוקדת-מורה, שמה דגש על רכישת ידע בזמן מוגדר, שולייתיות ושילוב הערכה מסכמת בתום ההתמחות. בעקבות שינויים חברתיים, מדעיים,
08/04/2024
תקציר: חשיבה יצירתית היא היכולת לייצר מגוון רעיונות לאתגר חדש, אך גם היכולת לבחור את הפתרון הטוב ביותר ולהמשיך לשפרו במידת הצורך. הגדרה זו תואמת
07/04/2024
תקציר: העידן הדיגיטלי של ימינו מאופיין במבול מידע אינסופי, הנגיש בקלות, מכל מקום ובכל זמן במגוון תחומים רחב. אוֹצְרוּת דיגיטלית, היא אחת הדרכים להתמודדות עם
02/04/2024
תקציר: Although policymakers in ministries of education recognize and support the initiative of STEM teachers to use educational robots in their classrooms, robotics is nevertheless
26/03/2024
תקציר: בהרצאה נציג את ממצאיו של מחקר שבחן את הערכות מערכת החינוך במצבי חירום בכלל ובמלחמת חרבות ברזל בפרט. בפרט, נציג קווים מנחים ליישום ע"י
19/03/2024
תקציר: בעוד שאלפי אנשי סגל בבתי ספר לרפואה, הנדסה, פסיכותרפיה, משפטים, הוראה ופרופסיות אחרות אמונים על הכשרתם של אנשי הפרופסיה שלהם, בשום מקום בעולם לא
05/03/2024
יישום והערכה של עקרונות למידה מבוססי ראיות במשחקים לימודיים תקציר: משחקים לימודיים נפוצים ככלי הוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ברחבי העולם. מחקרים מצביעים על כך
20/02/2024
The integration of environmental and climate change education in school curricula worldwide Aaron Ben Avot, Professor of Global Education Policy, School of Education, University at
13/02/2024
Abstract: Executive functions (EF) are a variety of cognitive processes supporting learning and academic activities such as reading. It is evident that children with atypical
06/02/2024
הגבולות החבויים של האינטרנט איכות תוכן מדעי מקוון ב-21 שפות שונות בתוצאות המובילות במנוע החיפוש של Google תקציר: מידע מדעי איכותי חיוני לצרכי חינוך וקבלת
30/01/2024
23/01/2024
תקציר: למידה בהכוונה עצמית – Self-regulated learning) SRL) משלבת מיומנויות קוגניטיביות, רגשיות וחברתיות שלומדים צריכים ללמוד לווסת ולנהל כאשר האחריות לתהליך הלמידה מועברת אליהם. בתקופה
16/01/2024
תקציר: במהלך העשור האחרון נעשו מאמצים לקדם הוראה מעודדת חשיבה ואוריינות מתמטית בישראל. פרקטיקות הוראה אשר מעודדות חשיבה והשתתפות חקירתית, כוללות קידום הסמכות של התלמידים
05/12/2023
World over, the education system today is facing numerous challenges that can lead to stress and crises. School leadership plays a central role in fostering
11/09/2023
כנס “מחאה 2023 – שיח מחקרי ראשוני” 11.9.2023 בתאריך 11.9.2023 התקיים בפקולטה כנס מחקר על המחאה החברתית. בכנס הוצגו 21 מחקרים שהתמקדו במגוון היבטים של
03/09/2023
שבוע השקת פרויקט STUDACT בהובלתה של פרופסור מירי ימיני. בפרויקט יחקרו תופעות של אקטיביזם של בני נוער. חוקרים וחוקרות משש מדינות שונות השתתפו בסדנה בת
11/07/2023
תקציר: המחקר הנוכחי מבקש לבחון את השפעת ההשתתפות של תלמידים ביסודי וחטיבת הביניים (n=400) בפרויקטים של מדע אזרחי, על הבנתם אודות מהות המדע. המחקר בוחן
11/07/2023
תקציר: חשיבה מערכתית ומידול-מושגי הן מיומנויות הכרחיות להבנת מערכות מורכבות, כייצור מזון וקיימות. ככל שמערכות הופכות למורכבות יותר, כך הביקוש למיומנויות אלה גובר. פיתוחן מצריך
04/07/2023
תקציר: במתמטיקה, המעבר של תלמידים בתחילת כתה ז מהתחום  האריתמטי (חשבוני) לתחום האלגברי עלול לעוררקשיים רבים. משום כך, יש טעם בפיתוח כלים למיפוי השיח האלגברי
04/07/2023
תקציר: מחקרים העוסקים במכוונות עצמית בלמידה (Self-Regulated Learning) מדגישים את האופן שבו הלומדים מעורבים בתהליך הלמידה ובסביבת הלימוד שלהם, ושולטים בהם – על מנת להשיג
20/06/2023
Description: Dyslexia is a difficulty in reading unrelatedto sensory or intellectual deficit. This reading difficulty has been traditionally attributed to an impairment in thephonological system,
23/05/2023
פרס קפלן מוענק ע"י מר אייל קפלן כל שנה, לסטודנטים מצטיינים בלימודי תארים מתקדמים בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה. הפרס מוענק, החל משנת 2004. הטקס בשנה
16/05/2023
צהריים חוויתי אס"ט קומת כניסה קובץ הזמנה מצורף
16/05/2023
צהריים חוויתי אס"ט 16 מאי 2023, שעה 14.30 קומת כניסה
28/02/2023
חבר סגל מנחה / מזמין:פרופ/ח שולי קפון