כנס “מחאה 2023 – שיח מחקרי ראשוני” 11.9.2023 בתאריך 11.9.2023 התקיים בפקולטה כנס מחקר על המחאה החברתית. בכנס הוצגו 21 מחקרים שהתמקדו במגוון היבטים של
שבוע השקת פרויקט STUDACT בהובלתה של פרופסור מירי ימיני. בפרויקט יחקרו תופעות של אקטיביזם של בני נוער. חוקרים וחוקרות משש מדינות שונות השתתפו בסדנה בת
תקציר: המחקר הנוכחי מבקש לבחון את השפעת ההשתתפות של תלמידים ביסודי וחטיבת הביניים (n=400) בפרויקטים של מדע אזרחי, על הבנתם אודות מהות המדע. המחקר בוחן
תקציר: חשיבה מערכתית ומידול-מושגי הן מיומנויות הכרחיות להבנת מערכות מורכבות, כייצור מזון וקיימות. ככל שמערכות הופכות למורכבות יותר, כך הביקוש למיומנויות אלה גובר. פיתוחן מצריך
תקציר: במתמטיקה, המעבר של תלמידים בתחילת כתה ז מהתחום האריתמטי (חשבוני) לתחום האלגברי עלול לעוררקשיים רבים. משום כך, יש טעם בפיתוח כלים למיפוי השיח האלגברי
תקציר: מחקרים העוסקים במכוונות עצמית בלמידה (Self-Regulated Learning) מדגישים את האופן שבו הלומדים מעורבים בתהליך הלמידה ובסביבת הלימוד שלהם, ושולטים בהם – על מנת להשיג
Description: Dyslexia is a difficulty in reading unrelatedto sensory or intellectual deficit. This reading difficulty has been traditionally attributed to an impairment in thephonological system,
פרס קפלן מוענק ע"י מר אייל קפלן כל שנה, לסטודנטים מצטיינים בלימודי תארים מתקדמים בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה. הפרס מוענק, החל משנת 2004. הטקס בשנה