לושאח זועבי BSc בהוראת הטכנולוגיה והמדעים (הוראת חשמל ואלקטרוניקה) ו-MSc בהוראת הטכנולוגיה והמדעים (בהצטיינות) – כולם מהטכניון. במהלך לימודיה לתואר מגיסטר זכתה בפרס קפלן על עבודת מחקר מצטיינת. המחקר שלה עסק בלמידה משולבת אנימציה של התקנים אלקטרוניים.

ושאח מלמדת במכללה להנדסאים אורט בראודה (מגמת אלקטרוניקה), וכיום היא רכזת המקצוע אלקטרוניקה תקבילית ושפת תיאור חומרהVHDL.

בשנת 2014 החלה לעבוד כמורה נלוות בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון ולימדה קורסים בחינוך הנדסי. ושאח זכתה בתואר מרצה מצטיינת טכניונית בשנים 2014 ו-2016. כמו כן, זכתה מספר פעמים בתואר מתרגלת מצטיינת פקולטית.

בשנת 2018 ושאח השתלבה במחלקה להוראה ולימודים כלליים במכללה האקדמית להנדסה בראודה, והתמקדה בהוראת קורסים להסבת אקדמאים להוראת חשמל ואלקטרוניקה.

בשנת 2019 החלה ללמד במחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה במכללה האקדמית להנדסה בראודה קורסים עיוניים ומעשיים באלקטרוניקה אנלוגית ודיגיטלית.

כיום ושאח היא דוקטורנטית בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון בהנחייתו של ד"ר ארי גרו. המחקר שלה עוסק בתפיסות מוטעות של סטודנטים להנדסת חשמל בתחום מעגלים אלקטרוניים.

בפן האישי, ושאח חניכה בקורס טיס אזרחי, מנגנת בגיטרה ורקדנית בלט.

  • משתלמת לתואר "דוקטור לפילוסופיה" (PhD) בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה, הטכניון. נושא המחקר: תפיסות מוטעות של סטודנטים להנדסת חשמל: מעגלים אלקטרוניים. בהנחיית א. גרו.
  • מגיסטר למדעים (MSc) בהוראת הטכנולוגיה והמדעים, בהצטיינות, הטכניון. נושא המחקר: מאפייני למידה משולבת אנימציה של התקנים אלקטרוניים: המקרה של סטודנטים להנדסאות. בהנחיית א. גרו.
  • מוסמך למדעים (BSc) בהוראת הטכנולוגיה והמדעים (הוראת חשמל ואלקטרוניקה), הטכניון

 

Zoabi, W. [supervised by Gero, A.] (2012). Animation Based Learning of Electronic Devices: Practical Engineering Students Case, M.Sc. Thesis, Technion, Haifa, Israel.

Gero, A., Zoabi, W., & Sabag, N. (2012). How Does Animation-Based Learning Affect Students' Achievements and Attitudes Towards Electronics?, In: Proceedings of the 119th American Society for Engineering Education Annual Conference (paper AC 2012-3044). American Society for Engineering Education.

Gero, A., Zoabi, W., & Sabag, N. (2012). Using Animation to Support the Teaching of Electronic Devices. In: B. Courtois & S. Cristoloveanu (Eds.), Proceedings of the 9th European Workshop of Microelectronics Education (pp. 3-5). Grenoble, France: EDA Publishing.

Gero, A. & Zoabi, W. (2013). Long-term effect of animation-based learning:  The case of electronic devices. In: L. G. Chova , A. L. Martinez, & I. C. Tores (Eds.), Proceedings of the 7th International Technology, Education and Development Conference (pp. 3710-3713). Valencia, Spain: IATED.

Gero, A., Zoabi, W., & Sabag, N. (2014). Animation-based learning of electronic devices. Advances in Engineering Education 4(1), 1-21.

Gero, A. & Zoabi, W. (2014). Computer animation and academic achievements: Longitudinal study in electronics education. International Journal of Engineering Education 30(5), 1295-1302.

Gero, A. & Zoabi, W. (2015). Animation-based teaching of semiconductor devices: Long-term improvement in students’ achievements in a two-year college. International Journal of Engineering Pedagogy 5(1), 42-46.

  • שילוב מולטימדיה בהוראת חשמל ואלקטרוניקה
  • תפיסות מוטעות בחינוך הנדסי (הנדסת חשמל)