מעיין שוורצר- דר'  מקוון
28 פבר 2023
חבר סגל מנחה / מזמין:פרופ/ח שולי קפון   מידע נוסף
16 מאי 2023
צהריים חוויתי אס"ט קומת כניסה קובץ הזמנה מצורף מידע נוסף
16 מאי 2023
צהריים חוויתי אס"ט 16 מאי 2023, שעה 14.30 קומת כניסה מידע נוסף
20 יונ 2023
Description: Dyslexia is a difficulty in reading unrelatedto sensory or intellectual deficit. This reading difficulty has been traditionally attributed to מידע נוסף
04 יול 2023
תקציר: במתמטיקה, המעבר של תלמידים בתחילת כתה ז מהתחום  האריתמטי (חשבוני) לתחום האלגברי עלול לעוררקשיים רבים. משום כך, יש טעם מידע נוסף
04 יול 2023
תקציר: מחקרים העוסקים במכוונות עצמית בלמידה (Self-Regulated Learning) מדגישים את האופן שבו הלומדים מעורבים בתהליך הלמידה ובסביבת הלימוד שלהם, ושולטים מידע נוסף
11 יול 2023
תקציר: המחקר הנוכחי מבקש לבחון את השפעת ההשתתפות של תלמידים ביסודי וחטיבת הביניים (n=400) בפרויקטים של מדע אזרחי, על הבנתם מידע נוסף
11 יול 2023
תקציר: חשיבה מערכתית ומידול-מושגי הן מיומנויות הכרחיות להבנת מערכות מורכבות, כייצור מזון וקיימות. ככל שמערכות הופכות למורכבות יותר, כך הביקוש מידע נוסף
03 ספט 2023
שבוע השקת פרויקט STUDACT בהובלתה של פרופסור מירי ימיני. בפרויקט יחקרו תופעות של אקטיביזם של בני נוער. חוקרים וחוקרות משש מידע נוסף
11 ספט 2023
כנס “מחאה 2023 – שיח מחקרי ראשוני” 11.9.2023 בתאריך 11.9.2023 התקיים בפקולטה כנס מחקר על המחאה החברתית. בכנס הוצגו 21 מידע נוסף
16 ינו 2024
תקציר: במהלך העשור האחרון נעשו מאמצים לקדם הוראה מעודדת חשיבה ואוריינות מתמטית בישראל. פרקטיקות הוראה אשר מעודדות חשיבה והשתתפות חקירתית, מידע נוסף
23 ינו 2024
תקציר: למידה בהכוונה עצמית – Self-regulated learning) SRL) משלבת מיומנויות קוגניטיביות, רגשיות וחברתיות שלומדים צריכים ללמוד לווסת ולנהל כאשר האחריות מידע נוסף
06 פבר 2024
הגבולות החבויים של האינטרנט איכות תוכן מדעי מקוון ב-21 שפות שונות בתוצאות המובילות במנוע החיפוש של Google תקציר: מידע מדעי מידע נוסף
13 פבר 2024
Abstract: Executive functions (EF) are a variety of cognitive processes supporting learning and academic activities such as reading. It is מידע נוסף
20 פבר 2024
The integration of environmental and climate change education in school curricula worldwide Aaron Ben Avot, Professor of Global Education Policy, מידע נוסף
05 מרץ 2024
יישום והערכה של עקרונות למידה מבוססי ראיות במשחקים לימודיים תקציר: משחקים לימודיים נפוצים ככלי הוראה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ברחבי מידע נוסף
19 מרץ 2024
תקציר: בעוד שאלפי אנשי סגל בבתי ספר לרפואה, הנדסה, פסיכותרפיה, משפטים, הוראה ופרופסיות אחרות אמונים על הכשרתם של אנשי הפרופסיה מידע נוסף
26 מרץ 2024
תקציר: בהרצאה נציג את ממצאיו של מחקר שבחן את הערכות מערכת החינוך במצבי חירום בכלל ובמלחמת חרבות ברזל בפרט. בפרט, מידע נוסף
02 אפר 2024
תקציר: Although policymakers in ministries of education recognize and support the initiative of STEM teachers to use educational robots in מידע נוסף
07 אפר 2024
תקציר: העידן הדיגיטלי של ימינו מאופיין במבול מידע אינסופי, הנגיש בקלות, מכל מקום ובכל זמן במגוון תחומים רחב. אוֹצְרוּת דיגיטלית, מידע נוסף
08 אפר 2024
תקציר: חשיבה יצירתית היא היכולת לייצר מגוון רעיונות לאתגר חדש, אך גם היכולת לבחור את הפתרון הטוב ביותר ולהמשיך לשפרו מידע נוסף
16 אפר 2024
תקציר: ההוראה המסורתית בלימודי התמחות ברפואה, שרובה ממוקדת-מורה, שמה דגש על רכישת ידע בזמן מוגדר, שולייתיות ושילוב הערכה מסכמת בתום מידע נוסף
21 מאי 2024
Professional Learning Communities (PLCs) as a Professional and Social Platform ‎to Support Chemistry Teachers Advisors: Dr. Shirly Avargil* and Dr. Jenna מידע נוסף
16 יונ 2024
18 יונ 2024
מציגות: גל שטרן, שקד דברן זיוון, לירון שוורץ אביעד, אביה בן ארי, נטע דגן. מידע נוסף
25 יונ 2024
הזמנה- פרס הצטיינות עש חגית רפאלי מישקין זל מידע נוסף
02 יול 2024
Dragons and Walls: Representation of the Separation Wall in Palestinian and Israeli Children's Literature Dr. Loaay Wattad, Tel-Aviv University מארחת מידע נוסף
02 יול 2024
Abstract In this guest talk, we will explore the intricate and impactful ways in which Israeli and Palestinian children's literature מידע נוסף
09 יול 2024
עד היעד הבא – יזמות, חינוך ומגדר- גב' הדר רייס מארחת פרופ' אורית חזן תקציר: בהרצאה נבחן את נושא היזמות מידע נוסף
23 יול 2024
תפיסות וסוגי ידע של מורי מדעים בתהליכי למידה והוראה בהכוונה עצמית באמצעות מטלות מקוונות סמינר סיום דר': בעז הדס. מנחה: מידע נוסף
30 יול 2024
היבטים רגשיים-חברתיים בלמידה שיתופית של מורות: הזדמנויות ואתגרים.  פרופ/ח דנה ודר וייס, אונ' בן גוריון בנגב. מארחת פרופ/ח שולי קפון מידע נוסף
06 אוג 2024
פיתוח מודעות אתית בבינה מלאכותית בקרב מהנדסי ומדעני העתיד  דר' מאיה אושר- עמיתת מחקר. תקציר: בעוד שטכנולוגיית הבינה המלאכותית הופכת מידע נוסף
20 אוג 2024
בין שיקוף להבניה: בינה מלאכותית (AI) כאוריינטליזם חדש? ד״ר האמה אבו-קשק, ודר' מייק דהאן, המכללה האקדמית ספיר. תקציר: בהרצאה "בין מידע נוסף
25 אוג 2024
סמינר: תפיסות ופרקטיקות בחשיבה ביקורתית בחינוך מדעי והנדסי מנקודת מבט תרבותית. The Conception and Practice of Critical Thinking in Science מידע נוסף
08 ספט 2024
שלום רב, הינכם מוזמנים להשתתף בכנס מס' 1 בנושא "רציפות חינוכית בזמן משבר מתמשך" שיתקיים בתאריך 8.9.2024 בשעות 9:00-15:00 בפקולטה מידע נוסף
12 נוב 2024
Regulation of Collaborative Learning and Chemical Thinking in a Collaborative Dynamic Learning Environment This study investigates collaborative regulation of learning מידע נוסף
19 נוב 2024
הבלתי נמנעות של הבינה המלאכותית בחינוך בעתיד תקציר: גישה אופטימית (גם אם מפחידה קצת) טוענת כי למרות השינוי המהותי שעומד מידע נוסף
26 נוב 2024
Abstract: The Scholarship of Teaching and Learning (SoTL) empowers educators through the systematic exploration and dissemination of teaching practices and מידע נוסף
10 דצמ 2024
תקציר: כאשר אנו חושבים על הסברים מדעיים, אנו נוטים להתמקד באופן שבו הם חושפים את הלא נודע ומגלים מנגנונים המסבירים מידע נוסף
17 דצמ 2024
יום עיון לזכרו של פרופ' אורי לירון ראו בבקשה קובץ מצורף עם סדר היום, נא להירשם כאן עד לתאריך 10.12.2024 מידע נוסף
17 דצמ 2024
תקציר: המחקר שלי מתמקד בבחינת האופנים בהם מידע סמנטי מסייע למורים בחיפוש ובחירה של חומרי לימוד מותאמים אישית בתוך מאגרים מידע נוסף
24 דצמ 2024
שילוב למידה אקדמית-רגשית כחלק מהתערבויות ממוקדות ויסות לימודי. מרצה: פרופ' אדר בן אליהו מארחת: פרופ' אורית חזן תקציר: רגשות אינם מידע נוסף
07 ינו 2025
14 ינו 2025
סמינר סיום דר': הכשרה מעשית להוראת מדעים מרחוק: יחסי גומלין בין חוויות, אמונות פדגוגיות ופרקטיקות הוראה מציגה: גב' קרן דגן מידע נוסף
21 ינו 2025
תקציר: "חינוך מדעי לכל' נועד להכין את הלומדים להתמודדות מושכלת עם נושאים מדעיים במהלך חייהם, אך אין כמעט עדויות לתועלת מידע נוסף
28 ינו 2025
שביל הזהב – כיצד יהפוך החינוך הממלכתי-חרדי (ממ”ח) למסלול הלימודים העיקרי בחברה החרדית ולמפתח לשינוי מערכת היחסים בינה לבין מדינת מידע נוסף
04 פבר 2025
מבט על פיתוח ומחקר בתוכנית i-MAT: הוראת מידול מתמטי בבתי הספר והתמודדות עם אתגרי ישראל במבחני PISA ו-TIMSS תקציר: למידה מידע נוסף