לרווחת הסטודנטים שודרגו כיתות הלימוד וחוות המחשבים, במחשבים חדשים.
שירותי תמיכת מחשוב כוללים:
- התקנות תוכנה ברישיון בלבד
- הגדרת מדפסות
- טיפול בתקלות במחשבים אישיים ובמדפסות שנרכשו מתקציבי טכניון ומסומנים במדבקה צהובה*
- רכש ציוד מחשבים מתקציבי מוסד וטכניוןתקלה בציוד מחשוב בכיתה בזמן השיעור או לפניו.
- תקלה במחשב שלא יכול להתחבר לרשת.
- בקשות להתקנת תוכנות בכתות ובמעבדות יש להגיש לפחות שבוע מראש.
- העברת ציוד מחשוב ממקום למקום תתבצע ע"י האחראי לבנין ובתיאום מראש.
- לפתיחת קריאת שרות לחץ כאן (נא להקפיד לסמן בקטגורה את "אגף מחשוב ומערכות ומידע" בכל נושא הקשור לאגף מחשוב.
*במקרה שהמדבקה הצהובה אבדה או נפגמה, יש לפנות למדור ציוד להנפקת מדבקה חדשה. יש לאתר את מספר ההזמנה של הציוד ולפנות לדורית אלבז בטלפון: 3119.