מפגש מקוון – הכירו את משתתפי המפגש השני

זום על הלימודים, הסטודנטיות והסטודנטים
המפגש התקיים ביום שלישי 21 ביולי, 20:00-21:00
למה חינוך בטכניון? מצויינות וקהילתיות בחינוך מדעי-הנדסי

על הסטודנטים והסטודנטיות משתתפי המפגש השני:

סורינה סבאח, דוקטורנטית בהנחיית ד”ר עינת הד-מצויינים.
דוקטורנטית ובוגרת תואר מגיסטר בפקולטה, מובילה בפרויקט “קהילות מחשב״ה למאה 21” הבונה ומדריך קהילות מקצועיות לומדות.

אילנה שלומוב, דוקטורנטית בהנחיית ד”ר ציפי הורוביץ-קראוס.
סטודנטית לדוקטורט במסלול ישיר, עוסקת בשאלה: האם אימון מיינדפולנס יכול לשפר תפקודים ניהוליים אפילו בגילאי הגן? אילנה היא גם נציגת תארים מתקדמים בחינוך באגודת הסטודנטים של הטכניון (אס”ט) ותשמח לענות גם על שאלות בנושאי פרט.

לאורה לוין, דוקטורנטית בהנחיית פרופ’ איגור ורנר.
חוקרת שילוב הדפסת תלת מימד בלמידת מתמטיקה. מחקרה פורץ הדרך בודק איך ילדים לומדים מתמטיקה ומפתחים את היכולת החשיבה תוך כדי שהם מתכננים ומדפיסים בתלת מימד דגמים בעלי משמעות עבורם.

הילה שפט-ברקאי, תואר שני עם תזה בהנחיית פרופ’ טלי טל.
חוקרת בתחום המדע האזרחי. הילה יצאה למחקר משמעותי עם תלמידי כיתה ט’, והובילה אותם לאקטיביזם סביבתי-חברתי.

חוסאם נסיר, תואר שני במסלול ללא תזה.
בוגר הוראת מתמטיקה ומדעי המחשב, מגיש לבגרות במתמטיקה ומאמין שכאשר הלימודים מעניינים השילוב בין משרה מלאה ותואר מתקדם אפשרי.

חגי בן עמי, תואר שני במסלול ללא תזה במסגרת תוכנית מבטים 2.
בוגר תואר ראשון בפיזיקה ובהנדסת חשמל. רוצה להשפיע על דור העתיד, ומאמין בחינוך כחלק בשליחות חברתית.

מנחות הפאנל:

מיכל טופז, דוקטורנטית בהנחיית פרופ’ טלי טל.
חוקרת חינוך סביבתי וחינוך למבוגרים בתחום ביו-מימיקרי בספארי. בעיקר מתרגשת לקראת סיום התואר.

יוליה ברונשטיין, דוקטורנטית בהנחיית פרופ’-חבר אילת ברעם צברי.
בוגרת תארים בהנדסת אווירונאוטיקה ובחינוך למדע וטכנולוגיה וכעת כותבת דוקטורט בתחום תקשורת המדע. במקביל מלמדת פיזיקה והנדסה במכללה.

|לקבלת מידע מהפקולטה|